"Birine bağlanabilmesi için kişinin önce kendisine bağlanması gerektiğini kastettim yalnızca. Kendi yalnızlığımızı kucaklayamazsak diğer kişi yalnızlığa karşı sadece bir kalkan görevi görür."
-Yalnız kalmayı yeğliyorum, diyorum.
( İlk kez bu tümceyi söylediğime şaşırıyorum. Artık ilk kez kendi kendime olmak istediğimden, bir başka insana hiç dayanacak gücüm yok....)