-Yalnız kalmayı yeğliyorum, diyorum.
( İlk kez bu tümceyi söylediğime şaşırıyorum. Artık ilk kez kendi kendime olmak istediğimden, bir başka insana hiç dayanacak gücüm yok....)
"Birine bağlanabilmesi için kişinin önce kendisine bağlanması gerektiğini kastettim yalnızca. Kendi yalnızlığımızı kucaklayamazsak diğer kişi yalnızlığa karşı sadece bir kalkan görevi görür."