Dila

Dila
@dilas0
insanım.
bi insanın kendi hayatına bu kadar mı sözü geçmez ya. abi ben çekiliyim aradan direk siz yaşayın
İlişkiler
Reklam
Her yanın derbeder, kim bunu dert eder?
Müzik
“Kaç yaşında olursan ol, uyursan geçecekmiş gibi gelecek. Kaç yaşında olursan ol, uyuyunca geçmeyecek.”
Edebiyat
“Nedir bu insanın içten içe çürüyüşü...”
Edebiyat
“Ama nasıl yaşıyorlar yarabbim. Sevmeden, sevilmeden nasıl yaşanıyor?”
Sayfa 145
Edebiyat
Reklam