Okuduğum ilk Hasan Ali toptaş kitabıydı. Karantina günlerinde ruhumu dinlendirdi. Sonu baştan belli bir hikayeyi sonu baştan belli olan bir yolculuğu o kadar güzel anlatmış ki kalemine sağlık. Tekrara düşmüş şeklindeki yorumlara bakıp da okumamazlık yapmadığım için çok mutluyum. Defalarca gidip gelinen o yollar ve türküler bana hayatın ritmi gibi geldi ve beni çok rahatlattı.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖