"Masumiyetin, adaletin ve zarafetin sembolü Zeus’un kızı Astrea, tam bir iyilik meleğiydi. Yeryüzünde ne zaman bir kötülük görse, dayanamaz ağlardı. Bir gün yüreğinin, insanların kötülüklerine daha fazla katlanamayacağına karar verdi ve babası Zeus’a “Beni bu dünyadan uzaklaştır!” diye yalvardı. Zeus, kızına kıyamadı ve mutlu olması için gökyüzüne gönderdi. İnsanları artık gökyüzünden izleyen Astrea, her gördüğü kötülüğe ağlamaya devam etti. Gözyaşları tek tek yeryüzüne döküldü. Ve her gözyaşı düştüğü yerde bir çiçeğe dönüştü. Kötülüğe inat, beyaz ve ince papatyalara.."
🌼♩