•dildâde

•dildâde
@dildade__
"değil yıldız,gökyüzü de kaysa nasibinde yoksa nafile.."⛼ ••
kötülüğe inat, beyaz ve ince papatyalara..
"Masumiyetin, adaletin ve zarafetin sembolü Zeus’un kızı Astrea, tam bir iyilik meleğiydi. Yeryüzünde ne zaman bir kötülük görse, dayanamaz ağlardı. Bir gün yüreğinin, insanların kötülüklerine daha fazla katlanamayacağına karar verdi ve babası Zeus’a “Beni bu dünyadan uzaklaştır!” diye yalvardı. Zeus, kızına kıyamadı ve mutlu olması için gökyüzüne gönderdi. İnsanları artık gökyüzünden izleyen Astrea, her gördüğü kötülüğe ağlamaya devam etti. Gözyaşları tek tek yeryüzüne döküldü. Ve her gözyaşı düştüğü yerde bir çiçeğe dönüştü. Kötülüğe inat, beyaz ve ince papatyalara.." 🌼♩
İnsan ve Duygular
Reklam
dün, dündü cancağızım, ne kadar söz varsa düne ait şimdi yeni şeyler söylemek lazım..⛅🌻 Mevlana Celaleddin-i Rumi
Şiir
Hiç yoktan susturuldu şarkımız!
hiçbir hesabımız yoktu kimseyle. hiçbir aykırı yanımız, hiçbir yalanımız.. gözüm yaşarıyor, yüreğim kanıyor.. olmasaydı sonumuz böyle⚋🌾 •• Yusuf Hayaloğlu
Şiir
"bir günah gibi taşıyorum omuzlarımda; her şeye gecikmişliğimi.."🌃 youtu.be/G3NEIttmcwU /alifıratçalışgan.
Edebiyat
ve insan en çok göğe vurgun. sonra zifiriye, şiire ve hep Allah’a..♡⚘ | Cahit Zarifoğlu ♡ rahmetle anıyoruz..
Edebiyat