Çağdaş insan,öbür insanlara ve doğaya yabancılaşmıştır.
Herkes öbür insanlara olabileceği ölçüde yakın olmaya çalışırken her insan umutsuz bir yalnızlık içindedir;yalnızlığı giderilmedikçe kurtarılamayacağı yoğun bir güvensizlik,huzursuzluk ve sucluluk duygusuna gömülür.
Doğduğumuz zaman bir rüya çorbasının içinden çıkarız.Öldüğümüzde rüya çorbasına gerisin geri batarız.İki çorbanın arasında,geçilecek kuru bir alan vardır...
Hayat ,bir sevkiyattır.