dilek

dilek
@dilemmmt
kitap zekayı kibarlaştırır
- kimseye borcumuz kalmadı değil mi ?
Sayfa 80·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
... yaşayan ağlamadan kimseyi sevemiyor.
Sayfa 74·Kitabı okudu
1000Kitap
Yani benim gözlerimin bunca yıl gördükleri Bir gün benimle birlikte Yok olup gidecekler , öyle mi ? *metinaltıok
Alıntı
Reklam