Zehra ABDULHAKİMOĞULLARI

Zehra ABDULHAKİMOĞULLARI
@dilizehra
Mademki düşünüyorum. O halde varım, mademki duyuyorum, o halde varım, mademki harp ediyorum, o halde varım, mademki ıstırap çekiyorum, o halde varım! Sefilim varım, budalayım varım! Varım, varım, diyordu.
Duygu ve Düşünce
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hiçbirimiz hayatı maddenin arızi bir hali gibi kabul etmiyoruz. Hatta bu işi anlamak isteyenler bile, sonuna kadar oyunun içinde kalıyorlardı. Herşey bizden geliyor, bizimle geliyor ve bizde oluyor. Ne ölüm var, ne de hayat var. Biz varız. İkisi de bizde.
Her neredeysem, kendimin uzağındayım.
Sayfa 358·Kitabı okudu
Cennetle cehennem birbirine değmesinler diye aralarından duruyorum sanki.
Sayfa 358·Kitabı okudu
Rüyalar da olmasa, yaşamak deli işi.
Sayfa 246·Kitabı okudu