Çok güzel kurgulanmış üzerinde araştırıldığı belli olan bir kitapti. Basit değildi. Sadece bu kadar kalın olmasına rağmen dakika dakika ilerleyişi sıktı bazen. Kitapta gelmek istediğiniz yere gelene kadar ciddi bir sabır gerekli ve sonu kitaptaki betimleme olan ve kurguya göre bence oldukça basitti daha zorlu bir son beklerdim Karen
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
" Ama unutma...Bir sen değilsin karanlığın orta yerine ansızın düşen.Ben hep buradaydım.Sen değilsin gözyaşlarına bağlı hayallerini karanlığa düşüren.Bir sen değilsin yanlızlık dolu zamanları küçük hıçkırıklarla delip gözlerinden akıtan. Ve bir sen değilsin saçları ayna ile makas arasında gidip gelen."