Kral kaybeder mi?
İncelememe bu soruyla başlamak istememin sebebi bu kitabı bitirene kadar kendime hep bu soruyu soruyor olmam.
Biz insanlar öyle varlıklarız ki bütün duyguları zirvelerde yaşıyoruz.
Mesela bize kendimizi aşağalık hissettirdiklerinde hayatta nereye vararsak varalım, ne konumda olursak olalım o aşağalık olma duygusundan kendimizi kurtaramıyoruz. Keza aynı şekilde kral olmak da bu süreçle aynı. Bir kere inandık mı kral olduğumuza bir daha insan olamıyoruz.