📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Okuduğum 3 Zweig kitabı ve yine beni hayal kırıklığına ugratmadi. Aşkı karşılıksız delice bir aşkı ele alan yazar aşk konusuna son noktayı koymuş kanımca başka türlü anlatilamazdi bence aşk kavramı. Bu adamın sadeligiyle vuran derinliği her seferinde etkiliyor beni. Kitabın sonunda çevirmenin yaptığı açıklama ile de bambaşka bir boyuta tasiniyorsunuz. Ben Zweig gizemini hala çözemedim ve elime geçen her kitabını okumak için sabirsizlaniyorum.