Bu dünyada zaman geçiyor geçmesine ama pek az şey oluyor. Yıldan yıla, aydan aya, günden güne… Zaman ile olayların geçişleri aynıysa zaman hiç mi hiç hareket etmez… Zaman ile olaylar aynı değildiyse azıcık hareket edenler insanlardır...
Burası sarf edilen her sözün tam sarf edildiği ana ait olduğu, atılan her bakışın sadece tek anlam taşıdığı, her bir temasın ne geçmişi ne de geleceğinin bulunduğu, her öpücüğün ana ait olduğu bir dünya…