Ruh dinginleşince beden sakinleşiyor..💙
Bu dinginlik böyle iyi kimse dokunmamalı..
Salıncakta yavaşca sallanıyor gibiyim..
Rüzgârın yüzüme vurmasına, güneşin gözüme girmesine izin veriyorum..
Bıraktım pes ettim izin veriyorum ki tüm yorucu hallerini göstersinler.
Elbet Günbatımı olacak ve ben en güzel halimle kalkıp gideceğim.. 🐢✨