audeline

audeline
@diogensbarrel
oblomov relatelemekten hayatina baslayamiyor
'Hakikati arzularız, fakat içimizde sadece belirsizlik buluruz. Mutluluk arar, fakat sadece sefalet ve ölüm buluruz.'
Sayfa 36·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
" Nedensiz yere mutsuz olduğu günler vardı sonra; sevinmeye de, üzülmeye de değmedi sanki hiçbir şey için, yaşamak da ölmek de fark etmezdi. Hayat tuhaf ve korkunç bir kargaşa, insanlarsa kaçınılmaz yok oluşa doğru körlemesine ilerlemeye uğraşan kurtçuklar gibi görünürdü gözüne. Böyle günlerde çalışamaz, kalp atışlarını hızlandıracak düşler kurup içini ısıtmazdı. "
Sayfa 95·Kitabı okudu
" Nedenini bilmeden kendini çok mutlu hissettiği günler oluyordu. Yaşamaktan, nefes almaktan mutlu oluyordu böyle günlerde. Tüm varlığı adeta gün ışığıyla, renklerle, korkularla, güneyde geçen harika bir günün sıcacık havasıyla bütünleşiyordu. Böyle zamanlarda tek başına, bilmediği, yabancı yerlerde dolaşmayı seviyordu. Düş kurup uyuyacak pek çok güneşli köşe keşfetmişti. Düş kurmak, yalnız olmak, rahatsız edilmemek iyi geliyordu ona. "
Sayfa 95·Kitabı okudu