Esra...⚘⸙

Esra...⚘⸙
@dipdirimeyyit
● Her lisân bir insan ise Her kitap da o insanın bakış açılarını geliştiren bir pencere olur. Saatlerimiz nihâyete ermeden, pencerelerinizi çoğaltmaya bakın.
İlahiyat - Sosyal Hizmetler
Erzurum
19 Ağustos 1998
3666 okur puanı
Temmuz 2019 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Tam bir ağustosböceğiydi Osman. Çal, söyle, eğlen, yarın yokmuş gibi yaşa. Ama hayat öyle değil işte. Hiç beklemediğiniz zamanda öyle bir şey olur ki her şey rayından çıkar, anlayamazsınız bile.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Valla herkesin karakteri farklı. Aynı ana babadan olup aynı evde büyüseler de kardeşler bir olmuyor işte.
Yaşam bu. Hangimizin yaşamının nerede, nasıl sona ereceği belli mi?
Hiç yoktan iyidir :))
Oğlum biraz oku, kör cahilsin diyorum, okuyorum lan işte diyor. Üç ayda bir kitap bitirmek okumak mı?