Esra...⚘⸙

Esra...⚘⸙
@dipdirimeyyit
● Her lisân bir insan ise Her kitap da o insanın bakış açılarını geliştiren bir pencere olur. Saatlerimiz nihâyete ermeden, pencerelerinizi çoğaltmaya bakın.
İlahiyat - Sosyal Hizmetler
Erzurum
19 Ağustos 1998
3667 okur puanı
Temmuz 2019 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Eve dönerken, kendi evine, başkalarını da düşün [Unutma çadırların halklarını] Yatıp yıldızları sayarken başkalarını da düşün [Uyuyacak yer bulamayanları] Uzaklardaki başkalarını düşünürken kendini de düşün [De ki: Bir mum olsam keşke karanlıkta! ]
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Esra...⚘⸙

, bir kitap okudu
Puan vermedi·94 syf.·
3 saatte okudu
·
2023 56. kitabı
Mahmud Derviş
7.6/10 · 178 okunma
Rita seni seviyorum. Seni seviyorum. Sen uyu ben gidiyorum Taş yürekli bir güvercin gibi nedensiz gidiyorum Nedensiz gidiyorum cılız bir esinti gibi Rita seni seviyorum. Seni seviyorum. Sen uyu Tam on üç kış sonra soracağım Soracağım: Hâlâ uyuyor musun Yoksa uyandın mı? Rita! Rita seni seviyorum Seni seviyorum...
Rita uyuyor... uyuyor ve düşlerini uyandırıyor -Evlenecek miyiz? -Evet. -Ne zaman? -Askerlerin kalplerinde Menekşeler filizlendiğinde.
Değiştin mi? Değiştim. Hayatımdan boşu boşuna çıkmadın.