● Her lisân bir insan ise
Her kitap da o insanın bakış açılarını geliştiren bir pencere olur.
Saatlerimiz nihâyete ermeden, pencerelerinizi çoğaltmaya bakın.
Eve dönerken, kendi evine, başkalarını da düşün
[Unutma çadırların halklarını]
Yatıp yıldızları sayarken başkalarını da düşün
[Uyuyacak yer bulamayanları]
Uzaklardaki başkalarını düşünürken kendini de düşün
[De ki: Bir mum olsam keşke karanlıkta! ]
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Rita seni seviyorum. Seni seviyorum. Sen uyu ben gidiyorum
Taş yürekli bir güvercin gibi nedensiz gidiyorum Nedensiz gidiyorum cılız bir esinti gibi
Rita seni seviyorum. Seni seviyorum.
Sen uyu
Tam on üç kış sonra soracağım
Soracağım:
Hâlâ uyuyor musun
Yoksa uyandın mı?
Rita!
Rita seni seviyorum
Seni seviyorum...