Görme yetisini gittikçe kaybetmeye başlayan küçük bir kız çocuğunun kendisindeki bu değişimle birlikte,yaşadığı zorlukları ve verdiği mücadeleyi çok masumca ve sevimli bir dille anlatan yer yer hüzünlendiren ama çoğunlukla da tebessüm ettiren tatlı bir kitap.
İnsan bazen yazdıklarının altında yatan anlamların,imaların bas bas bağırdığını fark edince şaşkına dönüyor,sanki bir anda sağır olduğunu keşfetmek gibi bir şey.