Beklentimi karşılayan sakin ilerleyişiyle bugünlerde ihtiyaç duyduğum sıcaklığı hissettiren bir kitaptı. Hyunam-Dang kitapevinin müşterisi olduğumu hissediyorum. Sakin denildiğinde sanki olaysızmış gibi anlaşılabilir ama öyle de değildi. Olanları okurken orada bir müşteriymiş gibi hissetmek daha akışta ve doğal bir ilerleyiş sağlıyordu. Hayata, çalışmaya, ilişkilere dair her yaştan kişi için bir şeyler katacak karakter çeşitliliğine sahipti. O kadar çok altını çizdim ve karakterlerin sorduğu soruları kendime sorarak düşüncelere daldım ki hangi birinden bahsedip paylaşırım bilemiyorum. Zaten kitapları, kitapevlerini seven herkesin sevebileceği bir kitap olduğunu duyarak başlamıştım. Kesinlikle katıldığım bir düşünce oldu.