Dilek MANSIZ

“Hayat bir hikaye gibidir.Nekadar uzun olduğu değil ne kadar güzel olduğu önemlidir.”
Sayfa 152·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Her nefsin istediği ,yaptığı iyilik kendi lehine ,kendi menfaatinedir. Sonunda sevabı ancak kendisinin olacaktır. Bilakis yaptığı kötülük, yüklendiği vebal kendi aleyhine kendi zararınadır.
Sayfa 54·Kitabı okudu
Alıntı
“Kuyruk acısı tıpkı evlat acısı gibidir.İnsan evlat acısını,yılan kuyruk acısını unutamaz dünyada!…
Sayfa 46·Kitabı okudu
Alıntı
İnsan bilginin efendisidir,bilgi insanın değil.Öğrenmenin zararı olmaz derler ama dikkat etmek lazım,amaçsız bilgi maymuna çevirir insanı .
Sayfa 97 - Yky·Kitabı okudu
Alıntı