Dilek

Dilek
@dlkss·
·
sabitlendi
"Hepimizde, hatalarımızı hoş görmek zaafı var."
Sayfa 118·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Nedense hepimiz yalnızca sevmek, kabullenmek, işlerin kolayını bulmak, çatışmadan kaçınmak üzere yetiştiriliriz.
Sayfa 79 - Can·Kitabı okuyor
Edebiyat
İçimde başka, sevebileceğim Veronika'lar olduğunu bilmiyordum. İnsan neden kendi kendinden nefret eder? Korkaklık belki de. Ya da hiç yakanı bırakmayan yanılmak korkusu, başkalarının senden beklediklerini gerçekleştirememek korkusu.
Sayfa 76 - Can·Kitabı okuyor
Edebiyat
"Bazı insanlar neden doğaya aykırı davranırlar? Ne olursa olsun yaşama savaşı vermektir doğal olan."
Sayfa 76 - Can·Kitabı okuyor
Edebiyat
"Hepimiz şu ya da bu biçimde deliyiz zaten."
Sayfa 73 - Can·Kitabı okuyor
Edebiyat