reverdi

Yalnız gözleri,amanallah gözleri. Gözlerinde gülme,ama ne candan gülme! Gözlerinde umut,ama ne belalı umut! Gözlerinde cennet! Yani gözlerinde tüm yıldızlarıyla bir belalı gökyüzü.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Ben Halim Yıldız ,on çırılçıplak çocuğun babası...Ömründe gömlek yüzü görmemiş.” Bana bakın,ben öyle tatlı matlı yazı yazamam. Kırarım bu kalemi. Dileyen okur, dilemeyen okumaz.
Siz ne derseniz deyin,ben bıktım. Nah burama geldi.Neredeyse öfkeden,çaresizlikten boğulacağım. Kendimi kandırmaya çalışıyorum. İyi olacak, iyi olacak!
Ne onun ne de bunun. Bir tek şeyin günahını çekiyoruz. Düşünce namusunun olmayışı günahını.