Bütün bu “siz”ler, “iz”ler, “uz”lardan sıkılırım ben.Yapmacık, fazlalık gibi gelir bana. İkinci konuşmamda ‘sen’ diyemeyeceğim biriyle bir daha konuşmam.Ne dersin(iz)?
-Galiba sizi anlıyorum.
-Yanılıyorsun. ‘Siz’ anlanamaz, “sen” anlanır.Bazı kitaplarda “sizi seviyorum”u okuyunca gülerim.Sanki “siz” sevilirmiş! “Sen” sevilir, değil mi?
-Seni anlıyorum.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Istırap karşılığında kazanılan şeylerle kıyaslandığında, şu andaki mutluluk çok sefil kalır.Ve tabii ki istikrar, istikrarsızlık kadar gösterişli değildir.