Dilara Küyük

Dilara Küyük

, bir kitap okudu
9/10
·344 syf.·
21 saatte okudu
·
2024 20. kitabı
Kate Marchant
7.8/10 · 145 okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
6/10
·500 syf.··
2024 19. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 27 Şubat 2024 15:03
Serinin ilk kitaplarının biraz yavaş ilerlediğini bilerek uzun zamandır ertelesemde sonunda başladım bu seriye. Sjm'nin yarattığı dünyaları seviyorum, gerçekten okurken film izler gibi canlanıyo bütün sahneler ama çevirisi o kadar kötüymüş ki keşke ing olarak okusaydım kitabı almak yerine diye düşündüm. Bu yazar zaten detaylı ve betimlemelerle dolu kitaplar yazıyo ve orjinalinde bile okurken bazen durup gözümde canlandırarak anlamaya çalışıyorum bazı şeyleri. Ama özellikle bi kaç yerde- mesela bi elbiseyi anlatırken bile çeviri o kadar bok gibiydi ki anlamadım neye benzediğini gerçekten elbisenin dkdldldl dex inş düzeltmişsindir bu çeviriyi diğer kitaplarda. Onun dışında hem dediğim gibi çeviriden hem de giriş kitabı olmasından dolayı bitirmek için okudum son 100 sayfaya kadar pek zevk alamadım. Ama bu daha önce acotarda da başıma geldiği için thats ok, okumaya devam
Cam ŞatoSarah J. Maas · Dex Yayınları · 20244,978 okunma
9/10
·720 syf.··
2024 17. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 22 Şubat 2024 23:38
Kitaba başladığımda çok sarmıycak diye düşünmüştüm çünkü 29 yaşındayım ve artık lise dramı beni çok boğuyo. Ama baya beğendim?Sjdkdl evet bazı şeyler cidden fazla dramatize edilmiş, tüm duygular uç noktalarda ve çok gereksiz şeyler bile büyük problemler yaratıyo kitap boyunca ama şuan ki kafa yapımı bırakıp bu kitabı ilk çıktığı zamanlarda/yani kendi lise zamanlarımda okusaydım 10/10 vereceğimi bilerek, o kafa yapısıyla okuyunca çok güzel gitti :')ha yine de irite olduğum şeyler tabi ki oldu, johnnynin sanki kendisini 374 yaşındaymış gibi sürekli shannon kücük olmaz modunda gezmesi bi tık gerdi-ki bunu da okudukça benimsedim çünkü kendisi yaşına göre über sorumluluk sahibi bi bebiş.yine shannonın bu kadar saf olması (johnnyle olan ilişkilerinde vs) okurken göz devirtti sürekli bana. Ama bunun dışında o 700 küsür sayfa boyunca johnnynin duygularıyla savaşması, shannonı koruma içgüdüsüyle yanıp tutuşması, shannon ve joey arasındaki o abi kardeş ilişkisinin mükemmelliği, gibsienin dünyanın en iyi yan karakterlerinden biri olması vs derken bayıldım gerçekten.65-66. bölümlerle kahkaha attım hatta. Günümüz kitaplarıyla kıyaslayarak okursanız beğenmezsiniz bu arada, çünkü yazıldığı dönemde en çok ne satıyosa o ağızla yazılmış bu kitap, ki hala da satıyo ama bu ayrımı bilerek okursanız daha çok zevk alırsınız. Şimdiki lise dramalarından farklı bence. Öyle işte güzeldi baya beğendim. Ben bu serinin köpeği olurum gibi duruyo mlsf. Özellikle Joey ve aoifenin kitaplarını okumak istiyorum. Bu arada ben bir azize gbi kendimi korudum ve spoiler yemedim bu seriyle ilgili hiç sjdkdkd o yüzden ikinci kitapta darrenı inş görürüz diye umutlanıyorum onun kardeşleriyle ilişkisini ve onları bıraktıktan sonra neler yaptı vs merak ediyorum.Uzun zamandır romantik kitapları üçüncü sayfada eeeh
On Üç’ü BağlamakChloe Walsh · Martı Yayınları · 20241,603 okunma