Kitaba başladığımda çok sarmıycak diye düşünmüştüm çünkü 29 yaşındayım ve artık lise dramı beni çok boğuyo. Ama baya beğendim?Sjdkdl evet bazı şeyler cidden fazla dramatize edilmiş, tüm duygular uç noktalarda ve çok gereksiz şeyler bile büyük problemler yaratıyo kitap boyunca ama şuan ki kafa yapımı bırakıp bu kitabı ilk çıktığı zamanlarda/yani kendi lise zamanlarımda okusaydım 10/10 vereceğimi bilerek, o kafa yapısıyla okuyunca çok güzel gitti :')ha yine de irite olduğum şeyler tabi ki oldu, johnnynin sanki kendisini 374 yaşındaymış gibi sürekli shannon kücük olmaz modunda gezmesi bi tık gerdi-ki bunu da okudukça benimsedim çünkü kendisi yaşına göre über sorumluluk sahibi bi bebiş.yine shannonın bu kadar saf olması (johnnyle olan ilişkilerinde vs) okurken göz devirtti sürekli bana. Ama bunun dışında o 700 küsür sayfa boyunca johnnynin duygularıyla savaşması, shannonı koruma içgüdüsüyle yanıp tutuşması, shannon ve joey arasındaki o abi kardeş ilişkisinin mükemmelliği, gibsienin dünyanın en iyi yan karakterlerinden biri olması vs derken bayıldım gerçekten.65-66. bölümlerle kahkaha attım hatta. Günümüz kitaplarıyla kıyaslayarak okursanız beğenmezsiniz bu arada, çünkü yazıldığı dönemde en çok ne satıyosa o ağızla yazılmış bu kitap, ki hala da satıyo ama bu ayrımı bilerek okursanız daha çok zevk alırsınız. Şimdiki lise dramalarından farklı bence. Öyle işte güzeldi baya beğendim. Ben bu serinin köpeği olurum gibi duruyo mlsf. Özellikle Joey ve aoifenin kitaplarını okumak istiyorum. Bu arada ben bir azize gbi kendimi korudum ve spoiler yemedim bu seriyle ilgili hiç sjdkdkd o yüzden ikinci kitapta darrenı inş görürüz diye umutlanıyorum onun kardeşleriyle ilişkisini ve onları bıraktıktan sonra neler yaptı vs merak ediyorum.Uzun zamandır romantik kitapları üçüncü sayfada eeeh