Küçüğüm... Zezé. Yine bana o saf düşlerinin ülkesinde yaşama fırsatı sundun. Aslında bildiğim ama karşıma çıksa da bu kadar cok farkına varamadığım seylerle de karşılaştım.
Bağışlamak ve unutmak arasındaki farkı gösterdin bana. Evet, "bağışlarken kişi her şeyi unutuyor. Ama yalnızca unutmakla, pek çok kez insan yeniden anımsamaya başlıyor. "
En yakın zamanda tekrar seninle buluşmak ümidiyle... Mutlulukla ve sevgiyle kal.