Kitap cidden saçma ve hiç iç açıcı değil.İnsanlar bunu nasil beğenmiş anlamıyorum. Kitapta bir olay yok tamam olay olmayabilir olay kıtabı değildir ama size kattığı bir şeyde yok. Sadece zaman kaybı olarak okuduğum bir kitaptı. Ayrıca şöyle bir gerçek varki kitap kötüde olsa yarım bırakamıyosun bitirmek istiyosun
YazlıkGülse Birsel · Turkuvaz Kitap · 2011891 okunma
Dede torun sırt sırta verip tutunmuşlar hayata. Ancak hayat dediğin nedir ki? Anlaşılmaz bir sır. Kurduğumuz düzen hep böyle sürüp gidecek sanırız. Birden ip kopar,ışık söner,her şey darmadağın olur. Nitekim babam için de öyle olmuş.