Kimse senin nelerle başa çıkmaya çalıştığını, neleri yendiğini, yenemediğini, kimlerin yanında olmak istediğini, ‘nelerin ağırttığını başını’, neler hissettiğini, neleri hissetmekten korktuğunu, içini senden daha iyi bilemez. O yüzden dik yürü hep; kendine sadece kendin lazımsın.
Sabahattin Ali