Artık senin için olması gerekenlerin hepsi oldu.Ama yine de mutluluğu arıyorsundur.O,nerede olduğu bilinmeyen,uçucu,tül gibi belirsiz,bulut kadar uçucu bir kavramdır.Bulamazsın.Onu bulmak için yeniden doğmalısın,yeniden başlamalısın hayata bir başka şekilde.Hepimiz böyle düşünürüz de.. “Yeniden”sözcüğünün peşine takılırız hepimiz.
Hep böyle derin uçurumlar mı olacak insanlarla aramda?Ben neredeyim?Hangi yolun başındayken ya da sonunda?Belki bir ağaç devrilmiştir yolun üstüne;geriye dönemem,ötelere gidemem.