İçimizden konuşmak gelmezdi.Konularınızı kısıtlamak zorunda olduğunuzu bilirseniz,sözlerinizin başka biçimde yorumlanmasından korkarsanız,hele hele karşımızdakilere güvenemezseniz ne konuşabilirsiniz ki? Bu durumda sussak daha iyi olurdu tabii.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Akarsuyun sesi insana sevinç verir. Belki sessiz,hüzünlü,çevresinden kopuk yaşantısını ağır aksak sürdürmeye çalışan kasabamızda duyulabilecek tek sevinçtir bu.Ne var ki,dış mahallelerden kasabanın ortasına doğru geldikçe,o tatlı şırıltı belirsiz bir uğultuya dönüşür.Bu uğultuyu duymak da az şey değildir hani.Gerçekte bizi unutmayan,evlerimizin içine,yataklarımıza dek bizi izleyen,her an varlığını belli edip yalnızlığımızın dayanılmazlığını azaltan tek şeydir Soğuksu,insanın parmaklarıyla koluna dokunup bedeninin varlığını hissetmesi gibi bir duygudur bu...
Her defterin bir ömrü olduğu gibi her ömrün de bir defteri vardır ve yürüdükçe sayfalarını silinmez yazılarla doldururuz bu defterin. Aldığımız nefes kadar satır, yaşadığımız yıl kadar sayfa bırakırız ardımızda. Kimi; defterinin kenarına süsler çizer, resimler yapar, kimi; kuş yapar uçurur tertemiz sayfaları. Bazıları her sayfaya bir mektup yazar ve esen rüzgârlarla gönderir zamanın mekânın uzağına, bazıları; önündeki sayfadan sürekli gemiler yapar, yüzdürür hayal denizinde. Yazarken farkında olmasak da yanlış kelimelerin, karalanmış satırların, kaybedilmiş sayfaların telafisi mümkün değildir zira temize çekilmez ömür defteri.