demir

Geçmişte alınan yaraların hiçbir iz bırakmadan kapandığı söylenemez. Ama yeniden zedelenmemek için kaçınma tepkileri geliştirmek insan doğasına aykırıdır ve daha büyük yaraların açılmasına neden olur.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsan bir zaman tüketicisidir. Üstelik bize ayrılan bu zaman oldukça sınırlıdır da. Ama yine de çoğumuz yapmak istediklerimizi sonsuza dek zamanımız varmışçasına erteleriz. Yaşamımız boyunca yitirdiğimiz bazı şeyleri yeniden elde edebilir ya da yerine başka şeyler koyabiliriz. Ama tükettiğimiz zamanı asla!
Ölmek bir şey değil, yaşamamak korkunç.
Sayfa 832·Kitabı okudu
Beden hangi konumda olursa olsun ruhun diz çöktüğü anlar vardır.
Cesaret suçtan, onur otoriteden korkmaz.