20. yüzyılda, çılgınlığın bile standardize edildiğine tanık olduk. Delilik, günümüzün gelişen totaliter devletinin bir parçası. Devlet tarafından tedavi ruhsatı verilen resmi şifa vericiler, psikiyatristler ve psikologlar, neyin delilik olarak tanımlanabileceğini belirliyorlar. Deliler, deliliklerinin özgürlüğünü yitiriyor.