İlk defa tadına bakacağım bir yemeği önüme sundular çok sevdim. Yemeğin tadına baktıktan sonra önümden aldılar. Ne gariptir ki bir daha o yemek önüme gelmedi ama daha farklı tatlar önüme sunulacak düşüncesi ile o hayat masasında bekledim. O ilk tat, daha nadide bir yemek yemenin ümidini taşımamı sağladı.
"Namus işçisiyim yani
Yürek işçisi.
Korkusuz, pazarlıksız, kül elenmemiş,
Ne salkım bir bakış
Resmin çekeyim,
Ne kınsız bir rüzgâr Mısrâ dökeyim.
Oy******** ."