Renkli topaçlar yok, leblebi tozu yok,
Eti puf kokan marketler yok
terden ıslanan çocuk tişörtlerinin sıcaklığı yok,
seksek oynadığın tebeşir izleri yok, iyi orta açan bir sağbek yok, vicdan yok, bilmişlik çok kibarlık yok, nicedir girmedim bir bahçeye, yeşil yok.
Umut yok, gelecek yok, eskiye özlem çok
Hayatım boyunca elimi arada bir kalbime götürdüm, lekeyi dışta okşadım, kalbimin kutsal ritmine kulak verdim. Ama fazla endişe etmedim, fazla korkutamadım onu. Bana kızanlara sessiz kaldım, başvuranlara sessiz kaldım, kaçıp gidenlere sessiz kaldım, maç sırasında fazla sevinemedim durur diye, canımı acıtanlara sitem etmedim kasılır diye.
Ben ürkek bir kalbi taşırım küçüklükten beri, kıyamam ona...