Selamun aleyküm kardeşlerim;
Filistin'de olan kardeşlerimizin, düşmanlarına heybetli görünmesi ve korku vermeleri yani yahudilerin ve destekçilerinin kaçmaları için 206 defa "Ya Cebbar Esması" okuyun. Okurken düşmanın kalbine korku düştüğünü hissedin. ALLAH'ın izniyle çok hızlı fayda bekliyoruz. Yüce ALLAH'ın izni ve inayetiyle Kudüs Bizimdir. 🤲
Hiçbir şey bilmemek, hiçbir şey öğrenmemek, hiçbir şey duymamak, yalnızca uyumak, uyumak hep, bugün tek dileğim bu.
Utanılacak, rezil bir dilek, ama yürekten.