"Korkunç bir ülke burası, diyor. İnsanları öldürüyorlar. Birkaç yazar sesini yükseltiyor. Bunu da demokrasi sanıyorlar. Korkunç bir ülke burası."
"Bu adamın bir derdi var" diyor. "Kimin derdi yok ki!" diyorum.
Reklam
''...Hadi bir yerlere gidip içelim." "Biraz bekle" diyorum. "Beklemek, diyor. Yaptığımız başka ne ki?...''
Koridorun ucundaki ışığı görüyor musun? Tabii görüyorum. Öyleyse niçin yazmıyorsun?
Ne diyorduk? Hiçbir şey. Ah! Demek başladığımız yere döndük. Hiçbir şeyden mi başlamıştık? Evet. Sanırım. Öyleyse, yeniden başlayabiliriz. Niçin olmasın? Önce sen başla.
Hayatta önemli olan nedir biliyor musun? deyip rakısından bir yudum yuvarladı . Bilmiyorum, deyip, ben de rakımı yudumladım. Doğrusunu istersen, ben de bilmiyorum, dedi.
Reklam
Reklam