📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanın doğaya müdahelesini en çarpıcı biçimde anlatan kitaplardan biri.
Bir minik alıntı ile uğurlamak isterim;
“Bugüne kadar yararsız tek bir şey görmedim ki, eninde sonunda evrimle yok olup gitmemiş olsun. Sen gördün mü? Acı da gittikçe gereksizleşiyor.”
Okurken yer yer hafızamda var olan travmalara rastladığım fakat ona rağmen iğneleyiciliği ile bir solukta bitirmeme neden olan güzelim Kafka.
Kafka’yı hiç elinize almadıysanız başlangıç kitabınız olsun…