Herkese merhaba,
Hyunam-Dong Kitabevi ile bir arkadaşım sayesinde tanıştık. Öncelikle, böylesine güzel bir hediye verdiği için kendisine teşekkür etmek isterim.
Yorumuma gelecek olursak: Daha ilk görüşte kapağıyla yüreğimi ısıtan bu kitap gerek yazı dili gerekse de karakterleriyle beni kendine hayran bıraktı. Yazarın kalemini çok sevdim. Pek çok sayfada beni düşündüren cümleler oldu, hepsinin altını çizmek ve alıntılamak istedim. Bazı cümleler vardır ki sarılır size, dinler sizi, derdinize derman olur hatta yeri geldiğinde kırılgan gerçekliğiyle ağlatır sizi. İşte bu cümlelerden bolca vardı ve ben bu cümlelere gözyaşlarımı bıraktım. Her tuzlu gözyaşımda kendimi buldum ve kendime daha şefkatli yaklaştım. Kitabın sımsıcak atmosferini derinden hissettim. Bununla birlikte, kitapları okurken kitaptaki karakterlerle bağ kurmak da benim için çok kıymetliydi. Karakterler o kadar gerçek ve samimiydi ki bağ kurmamak elde değildi. Kitap ile ilgili olumsuz diyebileceğim şey olay örgüsünün tam net olmaması olabilir.
Yorumumu okuduğunuz için teşekkür ederim.
Keyifli okumalar ^_^