Doğa Bengü Kotan

Doğa Bengü Kotan
@dogakotan
acı çekmek ne demekmiş işte şimdi anlıyordum. acı çekmek bayılana dek dayak yemek değildi. ayaktaki cam kesiğine eczanede dikiş attırmak değildi. asıl acı, kalbi baştan aşağı sancılara boğan, insanlara sırrını kimselere anlatmadan ölmeyi arzulatan bir şeydi. kolları, başı hep dermansız bırakan, yastıkta öbür yana dönme isteğini bile söndüren bir şey.
Sayfa 169·Kitabı okudu
Reklam
insan her acıya bir sorumlu bularak rahatlama yolunu seçmez mi zaten.
Sayfa 122·Kitabı okudu
böyle dile söze gelmez şeyleri insan kulağıyla değil, yüreğiyle duyabilir ancak.
Sayfa 91·Kitabı okudu
merhametten maraz doğar derler, bilirsin, her şeyin fazlası fazla.
Sayfa 34·Kitabı okudu
"Seni böyle yapan münzevi tabiatındır" demiş ve eklemişti: "Ergenlik çağından getirdiğin hayallerin kurbanısın sen"
Sayfa 81·Kitabı okudu
Reklam