Okuyan herkesin tavsiye ettiği Veronika Ölmek İstiyor 'un ilk yüz sayfasında beklediğim tadı alamayıp neden bu kadar övüldüğünü merak ederken sonrasının akıcılığı ve bir oturuşta okunup bitmesi sorularıma cevap oldu.
Genç, güzel ve dışarıdan bakıldığında ölmek istemesine bir neden bulunamayan Veronika'nın iç dünyasını keşfetmek keyif vericiydi. Baş karakter dışında Eduard, Mari gibi karakterlerin varlığı da kitaba ayrı bir tat verdi. Veronika Ölmek İstiyor; konusu, karakterleri ve beni tatmin eden sonu ile iyi ki okudum dediğim kitaplardan biri oldu, tavsiye ederim.