Hisler...
Uzun zaman önce izleyip unuttuğum bir dizinin müziği duydum az önce. Sahneleri pek hatırlamıyorum ama ben de bıraktığı hüzünlü bir his var. Dizinin ismi bu hisle yaşamış içimde.
Birinin gönlünde de böylesi hislerle yaşamak ne korkunç. Kimseyi incitmeden yaşamış olanlar, içinde bulundukları lütfun en derece farkındalar acaba...