Ben ne bir sınıfın ne de toplumsal kategorinin yazarıyım. kendimi hiçbir sınıf ,kategori ,organizasyon ve günlük ideolojilere ait görmüyorum. Eğer mutlaka bir aidiyetten söz edilecekse ,kendimi mazlum ve çaresizlere ait bir yazar olarak gördüğümü söyleyebilirim .
En sevdiğin insanlardan en ummadığın şeyler göreceksin .
işte o an bütün inancın ,umudun ve hayalin tükenecek ...
Sen buna güçsüzlük ismini ver !
Ben gereğinden fazla değer ismini verdim giti ..
Doğan Saitoğlu