Bir çok sosyal medya platformu denemiş en uzun süreli olarak da instagramı kullanan biri olarak burda neden varolduğumu sorguluyorum sıkça. Bir kaç kez hesabını çeşitli sebeplerden sildim ve farklı kararlarla yeni profiller denedim. Anonim bir hesaba kendimi ait hissetmesem de , kişisel güvenlikle ilgili olarak bu şekilde devam etmenin doğru olacağını düşünüyorum. Fakat bu da bir miktar kendini ortaya koymaktan alıkoyuyor insanı. Burada kendimce derin yazılar yazdığımda oldu, sadece alıntı yaptığım dönemlerde. Kendi üzerime ve insanlar üzerine çokça düşünen biriyim meslek gereği de kişiliğim ve zihin yapım gereğiyle de. Buranın zihnimi en az instagram kadar mesgul ettiğini farkediyorum, gördüğümüz onlarca video ve fotoğrafın zihnimizi meşgul ettiği gibi burada yazılan yazılar da zihnimizde yer kaplıyor. Farklı meslekler yapan insanların odaklandıkları konular farklıdır mühtemelen, fizyoterapist birine baktığında duruş bozukluğunu fark eder, mimar bir binaya baktığında teknik konuları fark eder, ben de burda okuduğum yazıları analiz etmekten geri duramıyorum. Kişilerin bilişsel çarpıtmalarını, savunma mekanızmaları, ideal benlikleri ile gerçek benlikleri arasındaki farkın mesafesini, hangi kişilik örgütlenmesinin hangi düzeyinde bulunuyor olduğunu, duygu regülasyonlarını fark etmek hem bir bulmacanın içindeymişim hissi veriyor hem de zihnimi çok yoruyor.
Velhasıl burda bulunduğum sürece bu iletinin altına yorum olarak düşüncelerimi, psikodinamik altyapıları, ilişki problemlerini, savunma mekanızmalarını, hayatın içinden kendimce birilerinin işine yarayabilecek notlar yazmayı hedefliyorum. Burda bazen uzun zamanlar harcıyor olmanın suçluluğunu hafifletmek ve engel olamadığım birilerine fayda sağlama isteğim beni buna itiyor. Hem biraz da bilgimizin ve birikimimizin