Dokja

Dokja
@dokja_
Oğuz Atay
Ne ölmek nefessiz kalmaktır, Ne de yaşamak nefes almaktır…
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Neden sadece bir hayal ürünüsün Olric? Siz gerçeksiniz de ne oluyor efendimiz…
Oğuz Atay
Kafam, cam kırıklarıyla dolu doktor. Beynimin her hareketinde, düşüncelerim acıyor.
Ne diye böbürlenip büyükleniyorsun. Doğumun bir damla su, ölümün bir avuç toprak değil mi? Tebrizli Şems
C.A. & A.A.
'Peki ya umut' 'Umut şimdi hiç görmeyen birine gök kuşağını anlatmak kadar zor ve imkansız'