Korkut

Korkut
@doktorfaustus
Amacım sinemayı diğer sanat dalları içinde bir yere yerleştirmek. Onu müzik, şiir, düzyazı vs. ile aynı düzeye koymak. Andrey Tarkovski
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Terketmedi sevdan beni
Bir şiir ancak bu kadar güzel yorumlanabilir. Fikret Kızılok da iyi yorumlamış, toprağı bol olsun ama Cem Karaca bir başka be! youtu.be/Uxezxfa0G0Y
Kibrin Kaçınılmazlığı
"Kibir her şeyi sarıp sarmalamış durumda: oruç tuttuğumda kibirleniyorum; fakat kendimi yemekten alıkoyma halimi başkalarından saklamak için orucumu bozduğumda yine kibirleniyorum. Çünkü akıllı olduğumu düşünüyorum. Hoş kıyafetler giydiğimde her yanımı kibir sarıyor, fakat pırtık giyindiğimde de kibirleniyorum. Konuşmaya başladığımda yine kibir sarmalıyor, susunca bir kez daha sarmalıyor. Zira bu üçlü zıpkın bir ağ gibi, uçları her zaman üzerimizde olacak." (Philokalia, Aziz Johannes)
Sayfa 224 - agora kitaplığı
"Bir sanat eserinin iyi ya da kötü olması, sanatçının ne dediğine, nasıl dediğine ve bunları ne kadar içten, kalpten söylediğine bağlı" (Tolstoy, V. A. Goltsev'e yazdığı mektuptan)
Sayfa 223 - agora kitaplığı
“Kendin güvende, huzur ve görkem içindeyken, bir insanın taleplerini, o taleplere kulak tıkamaya kararlı bir hâlde dinlemek... Bundan daha aşağılık bir şey olabilir mi” Elias Canetti