📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İstanbul'a dair, sokaklarına dair, geçmişine dair okuduğum her şeyden inanılmaz keyif alıyorum. Bu kitapla da güzel arkadaş olduk, yazarın samimiyetinden bilgisinden istifade etmek büyük şanstı :)
İlk okuduğum Güray Süngü kitabı. Yani yazarın anıldığı o meşhur üslubuyla ilk defa karşılaşıyorum. Benimle konuşan kitapları ayrı seviyorum. Hikayelerin karakterleri, betimleme gücü, akan cümleler bağladı birden bire. Konular ayrı güzel, düşündüren cinsten. Okurken Güray Süngü hayranlarının neyini sevdiklerini anladım sanırım. Okuması keyifli, tavsiye :)