Herkes Newcago'nun ne kadar da iyi olduğundan bahsediyor. Ama burası o kadar harika değil Megan. Yalnızca başka yerlerle kıyaslandığında öyle! Evet, buradan çok daha kötü kentler olduğu doğru ama bu cehennem çukuru bir ideal olarak görüldüğü sürece asla hiçbir yere ulaşamayız. Bunun normal olduğuna inanmamızı sağlamalarına izin veremeyiz!
Diğer bir hataya da dikkat etmelisin artık: Hayatta yıpranmış, dürtüsünün ve düşüncesinin tamamını yönlendirecek bir amaca sahip olmayan kimseler, yaptıkları işlerde ahmakça davranır.