DostaViski

DostaViski
@dopamiin
Pişmanlığın kıyısında, yaşamak için sebep arıyorum. #236882783
Hayatın görünen taraflarını bir garez duygusuyla düşünmeye daldı. Hep böyle miydi? Yiyeceklerin tadı hep bu muydu? İnsanın hem içinde hem de teninde daima bir tür karşı çıkış, hakkı olan bir şey hileyle elinden alınmış gibi bir his vardı. Şimdikinden çok farklı bir zaman hatırlayamıyordu. İşlerin bir zamanlar farklı olduğuna dair atalar­dan kalma bir bellek yoksa, neden tüm bunlar ona katlanıl­maz geliyordu ki?
1000Kitap
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Onda bir şeyler eksikti: Basiret, kayıtsızlık.
1000Kitap
"Sabah siporuu"
Kadın önce kollarını başının üstüne kaldırdı, sonra da eğilip el parmaklarının ilk boğumlarını ayağının altına soktu.
1000Kitap