DostaViski

DostaViski
@dopamiin
Pişmanlığın kıyısında, yaşamak için sebep arıyorum. #236882783
Reklam
"Seni biliyo­rum," diyor gibiydi gözler. "içini görüyorum."
1000Kitap
Bazı yoldaşlarınızın yanında olmak başka­larının yanında olmaktan daha çok hoşunuza gidiyordu.
1000Kitap
Reklam