DostaViski
Takip Et
DostaViski
@dopamiin
Sıkı Okur
Pişmanlığın kıyısında, yaşamak için sebep arıyorum.
#236882783
10146 okur puanı
Kasım 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Beden Kayıt Tutar
Bessel A. van der Kolk
127
Kitap
16,4bin
Takip edilen
15,8bin
Takipçi
17
İnceleme
4.712
Alıntı
246
İleti
Kitapları
Duvar
Tekrar Paylaşımlar
Yorumlar
DostaViski
@dopamiin
·
"Merabaa, merabaa!"
Kitabı okuyacak
1000Kitap
1984
George Orwell
Reklam
DostaViski
@dopamiin
·
"Seni biliyorum," diyor gibiydi gözler. "içini görüyorum."
Kitabı okuyacak
1000Kitap
1984
George Orwell
DostaViski
@dopamiin
·
Bazı yoldaşlarınızın yanında olmak başkalarının yanında olmaktan daha çok hoşunuza gidiyordu.
Kitabı okuyacak
1000Kitap
1984
George Orwell
Takip Önerileri
DostaViski
@dopamiin
·
:D
"Tam aradığım adam."
Kitabı okuyacak
1000Kitap
1984
George Orwell
DostaViski
@dopamiin
·
İ y i g e c e l e r
Her şey sisin içinde eriyip kaybolmuştu.
Kitabı okuyacak
1000Kitap
1984
George Orwell
Reklam
Geri
İleri