Hayatımda bu kadar güzel kurgulanmış bir aşk romanı daha okuyacağımdan şüpheliyim. Geröekten gerek karakterler, gerek konu her şey mükemmeldi. Yazarın sokaktan geçen insabların hayatına kısa kısa dokunması da güzeldi. Her ne kadar onlar hakkında aklımızda soru işaretleri olsa da çok güzeldi. Tam bir sonbahar kitabı. Kapapının tasarımı bile harika ve anlamlı kesinlikle okunmalı. Çıtır çerez bir kitap.