Sanırım asla ergen olmamalıyız,,yine de isyankar yaklaşmıyorum,,insanın evreleri var nihayetinde,,bu evreyi çook geride bıraktım,,Canan Tan'ın tatlı bir dili yalın bir üslubu vardı ve hikayeyi okunulabilir kılıyordu,,
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayat efsane ayrıntılarla dolu,,yazarın ayrıntıları yansıtması bu kitabı adeta hayata çevirmiş,,bize ise o hayatta nefes almak düştü,,bir solukta okumalık,,
İnsan bazen okuduğu kitaptaki karakterlerden biri olmak ister,, bu kitap bana bunu farklı şekilde yaptırdı,,ben hepsi olmak istedim,,ama en fazla özge,,ya da bilge,,ama deniz...aslında can manay bile olabilirdim,,