6/10
·104 syf.··
2026 82. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 19 Mayıs 2026 00:00
Bir sitemle yorumuma başlamak istiyorum. Sevgili yazarım bu kadar iyi bir konuyu neden bu kadar kısa bir kitaba sığdırmak için harcadın? Yani neden? Enfes bir konu, şahane bir erkek karakter.. Okumaya doymayacağım bir hikayeyi kısa tutmak için tüm duyguları harcamış olabilir misin? Kitabın çoğunun Noah yani erkek karakter ağzından yazılmasını sevdim. Tek bir kahveyi bitirmeden bitmesini sevmedim. Ayrıca Emma kocan seni diri diri gömmüş, üstüne bir de aldatmış ve sen mezardan kurtulur kurtulmaz Noah ile yatmayı mı düşünüyorsun? Beau şerefsiz herif senin daha kötü bir sona ulaşmanı canı gönülden isterdim. Bilmiyorum kitabı sevmedim diyemem ama tam anlamıyla sevmedim de diyemiyorum. Dedim ya konu çok iyiydi. Doymadım. Noah için kitabı övmek İstiyorum ama doyamadım! Adamı daha çok okumak istedim. Bu kadar güzel seven, nezaketli ve anlarsınız işte adamını daha çok okumak isterdim. Ben size birazda konusunu anlatayım. Okuyup, okumamaya karar vermesi sizden olsun. Thibodeaux Mezarlığında çalışan Noah işini bitirmiş evine gidecekti. Lakin duyduğu sesler onu hem sinir etmiş hemde endişelendirmişti. Sevgililer Günü olduğu için bir çiftten geldiğini düşündüğü ses sabah gömdüğü ve lisede aşık olduğu Emma'nın mezarından geliyordu. Bu ses bir yerden sonra yardım çığlığına dönüştü. Emma yaşıyordu. Onu mezardan çıkardıktan sonra duyduklarına inanamadı. Beau yani kocası onu manipule etmişti. Ayrıca aldatmış ve birçok maddi sorunu ondan saklamıştı. Onu küçükseme kısmı beni delirtti. Gerçi Noah hepimizin yerine delirdi. Sıkıntı yapmayın kızımızın hak ettiği o özeni gösterdi. Şey her anlamda desem yeterli olacaktır diye düşünüyorum. Kitapta yetişkin içeriğe yer verildiğinide söyleyip kaçayım!
1000Kitap
Kavuşamayan AşıklarNavessa Allen · İndigo Kitap · 2026128 okunma
7/10
·400 syf.··
2026 22. kitabı
Canavar serisine bu kitapla veda etmiş bulunuyoruz ama ben asla bu evrene, karakterlere doymadım. Hatta yan karakterlerin acil kitaplarını okumak istiyorum, çok güzel gelişmeler yaşandı. Keşke yazar onları da yazsa. Özellikle Karina ve Victor o kadar mükemmel olurdu ki! Neyse gelelim kitabımıza. Bu kitabın başında Kirill Sasha’nın öldüğünü düşünerek çok fazla acı çekti. Biraz da bunu yaşaması gerekiyordu bence çünkü seride hep Sasha daha fazla acı çekti ve onun üzüntüsünü çokca okumuştuk. Sasha New York’a döndüğünde Kirill’in karım da karım diye peşinde gezmesi çok güzeldi. Ayrı bir eve gidip baş başa balayı gibi tatil yapmaları ve karı-koca olarak iyice birbirlerine alışmaları, Kirill’in Sasha için Noel kazağı bile giymesi gibi sahneleri okumak devam eden savaşın ortasında çok iyiydi. Ve tabiki yeni bombalar patlamaya devam etti. Anton ve Maksim gibi. Konstantin olayı gibi, hamilelik olayı gibi. Hem Kirill’in hem Sasha’nın aile dramı hem de aralarındaki bağlantıyı öğrendik ama hepsi kitabın son sayfalarında oldu. Açıkçası daha farklı bir gizem beklerdim, bana nedense çok basit geldi. Bu kitapta bana eksik gelen çok şey oldu. İkinci kitaptaki yoğunluğu pek hissedemedim, birinci kitaptaki gibi yüzeysel kalmış gibi hissettim. Farklı bir Kirill gördük, hala canavardı ama sevgisini daha net gösteriyordu. Bu Kirill’i sevdim. Sasha güçlü olmaya, iyi niyetini sürdürmeye devam etti. Sevdiğim bir karakterdi. Çok güçlü bir seriydi, çok karanlık, çok tutkulu, çok gizemliydi. Daha vurucu bir son istemiştim. Tabiki de çocuklarının olduğunu okumak isteyenler olabilir ama ben mutlu aile tablosunu pek yakıştıramıyorum bu tarz kitaplara. İntikamın bittiği yerde bıraksa daha iyi olurdu diye düşünüyorum. Bu tarz mafyatik kitapların sonu hep aynı, hep bir çocuk ve aileyle bitiyor. Tatlı
Canavarımın KalbiRina Kent · Ren Kitap · 2026318 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aral kaçır beni kocam
10/10
·688 syf.··
2026 1. kitabı
·
17 günde okudu
·
Okunma: 27 Ocak 2026 12:57
Merrrrhabaaaaa! Biby 5 incelememe hoşgeldiniz <3 Serinin son kitabıydı ve bizi doyurdu (ben hala doymadım orası ayrı mesele) konusundan vesaire bahsetmeyeceğim. Fakat final olarak bence çok güzel kapattı. Ares’in sonunun böyle olmasına üzülmedim değil, ama onun sonu böyle olmasaydı diğerlerinin sonu olurdu, bunu da biliyorum. İlk kitabını aldığımda Aral ve Lina alıntılarından çok etkilenmiştim. Birinci kitap bildiğiniz gibi daha ilişkileri başlamamıştı bile, bu yüzden beni biraz rs’ye soktu. Kabul ediyorum :( Ama gidip yine de devamını aldım çünkü merakımdan çatlardım yoksa. Birinci kitap bittikten sonra devamı çorap söküğü gibi geldi. Rs’den kurtaran, canım biby <3 Bu kitapta okuduğumuz Aral her şeye bedeldi, Lina’nın karakter gelişimi o kadar güzel olmuştu ki ağzım açık okudum. Sonu hele… ağlatmadı değil ama onlar sonunda mutlu olduğu için çok mutlu oldum çünkü en çok mutluluğu hakedenler onlardı bence. Sonunda da bunu kazandılar. Son kitabın kalın olması beni zevkten dört köşe yaptı desem yalan olmaz. Kutulu seti 300 lira falandı, Filiz’e de buradan teşekkür ediyorum. Aral benim için çok değerli, çok fazla şey ifade ediyor. Mutluluğa kavuşmasını izlerken o kadar mutlu oldum ki anlatamam. Daha yazardım bu seriyle ilgili, ama uzatmak istemiyorum. Ayrıca minik bir spoiler vereceğim. Okumak istemiyorsanız inceleme bitti, sorunuz olursa sorabilirsinizzz <3 SPOİLER!!!!!!! 1 - Seri mutlu bitti. 2 - Ares öldü. 3 - Evlendiler ve 300. Günlerini kutladılar :) Sorunuz olursa sorabilirsiniz <3
Bazı İnsanlar Böyle Yaşar 5Filiz Puluç · İndigo Kitap · 2025270 okunma
10/10
·378 syf.··
2026 3. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 09 Ocak 2026 16:08
Bu kitabı okumaya hiç doymadım ve doyamayacağım da sanırım. 12 defa falan okudum. Her yıl ilk okuma uğurum oldu. Onunla başladığım her sene bol kitap okudum. Jamie ve Alec aşkı bana da şans getiriyor. Bana bir kitap seç ve ömür boyu sadece onu oku deseler bu kitap olur. Çünkü ne Jamie gibi naif kadınlar ne de Alec gibi güzel seven adamlar var. Onların tamamının atası bence Alec. I Love You Alec ...
GelinJulie Garwood · Epsilon Yayınları · 20111,059 okunma
10/10
·832 syf.··
2025 227. kitabı
·
14 günde okudu
·
Okunma: 19 Aralık 2025 01:01
çevrilmiş 27 kitaplık seride okumadığım kitaplar arasındaydı. Bu 25 numara. Daha çevrilecek kitap var. official_lkhamilton kurgu fabrikatörü. Ama diğer serisi duruyor. Öyle mi bitti yoksa daha sonra mı devam edecek bilsek iyi olurdu. Bu kitabında İrlanda'ya gidiyoruz. Büyüyü seven topraklar ve söylentilere göre vampirin yaşamadığı düşünülen tek ülke. Ancak birbiri üstüne yeni vampirler ortaya çıkarken cinayetler de peşi sıra geliyor. Anita'nın erkek versiyonu olan hatta ortağı olan Ted'in Anita'nın yardımına ihtiyacı var. Malum Anita evrenin en güçlü nekromensırı Ama sorun şu ki vampirlerinden birinin yaratıcı hâlâ İrlanda'ya yaşıyor ve bu kişi çok çok kötü. Anita başa çıkacak tabii ama feda edilenler de olacak. Anita'nın haremine bayılacaksınızşanslı kadın vesselam. Seri tam bir fantastik öğe cenneti hatta mitoloji ve aynı zamanda kendi ürettikleri de var. Her kitabında yazarın zekasına hayran kalıyorum. Hem fantastik hem polisiye şahane Gözünüz korkmasın kitap sayısından. Her kitapta farklı şeyler oluyor ve kendini kesinlikle okutuyor. Yeni kitaplar gelse de okusak doymadım ben. Efenim dehşet ve ibretle en sevdiğim seri tavsiye edilir.
Kızıl ÖlümLaurell K. Hamilton · Artemis Yayınları · 202235 okunma
Puan vermedi·190 syf.··
2025 52. kitabı
·
21 saatte okudu
·
Okunma: 26 Kasım 2025 10:04
Anita Blake 18 – Flört Laurell teyzemiz Hepiniz şu Aurder belasından çok yoruldunuz, alın size bir lolipop demiş ve elimize 192 sayfalık bir şeker sıkıştırmış gibi. Hem tatlı hem enerji dolu, ama yedikçe daha fazlasını istiyorsunuz ben doymadım . Anita, Müşterisi Tony Bennington, yakın zamanda kaybettiği karısını geri istiyor. Ama Tony’nin niyeti masum değil. Onu sadece veda etmek için değil, yanında kalması için geri istiyor. Üstelik Ilsa’yı tamamen insan gibi geri getirebilecek tek kişinin Anita olduğunu biliyor. Ama bunun Bedeli ağır, insan kurban gerekiyor. Anita işi reddediyor ve Micah, Jason ve Nathaniel ile öğle yemeğine gidiyor. Nathaniel Restorandaki garsonla flört etmeye başlıyor Sonra Anita yı da katıyorlar.Yani Anita'ya flört etmeyi öğretiyorlar . Kitabın isminin de flört olmasının sebebi bu. Çünkü kitabın konusuyla flört”ün alakası sıfır ama yazarın gerçek hayatta yaşadığı o garson muhabbetini kitaba sıkıştırmış sonunda açıklıyor. Birkaç hafta sonra,başka bir müşteri Natalie Zell ortaya çıkıyor.Merhum kocasını cezalandırmak için diriltmesini istiyor.Anita bu işi de reddediyor. Öğle yemeğinine garsonla flört ettiği yere gidiyor ama onu orada Jacob ve Nicky adında iki aslan adam bekliyor. Bennington Anita için profesyonel bir tim tutmuş silahlı, disiplinli, acımasız. (Özellikle o timin içinde ki Sarışın, tek gözü kör, kaslı, soğukkanlı bir Nicky'ye dikkat ) . Jakob Anita’ya sevgililerinin fotoğraflarını gösteriyor ve Ilsa’yı diriltmezse hepsinin teker teker öleceğini söylüyor. Anita restorandan çıkarılıp eve götürülüyor ve o an öğreniyor ki,Anita’nın içindeki Dişi aslanı, Jacob ve Nicky’ye ilgi duyuyor. Anita bunu kendi lehine çeviriyor, onları kavgaya sürüklüyor ve işin durması için Tony’nin peşine düşüyor. Ancak Silas adında başka bir aslan adam engel
FlörtLaurell K. Hamilton · Artemis Yayınları · 2013101 okunma